BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 24, 2010

YOU'RE JERK!

Haikal : Mia, dah lunch?

Damia : belum lagi..

Haikal : jom. Lunch!

Damia : jom!

Tiba-tiba...

Melissa: wah, syok nye makan sampai I lalu kat sebelah U pun tak nampak.

Haikal : lisa...

Melissa : eh, perempuan ni pun ada.. ops.. Damia.. Tapi.. Haikal, macam mana perempuan ni ada kat sini? Bukan ke hari tu U cakap dengan I yang you all ni hanya couple main-main je..
Haikal ni... U suka bergurau dengan I kan?

Haikal : lisa... ape ni?

Melissa : laa.. hari tu U yang cakap sendiri.. kenapa U ada dengan dia ni lagi.. bukan ke simpanan je..

Damia : (sebak dengan kata-kata Melissa. Betul ke apa yang Lisa cakap? Damia sudah tidak dapat berkata apa-apa pun. Dia hanya mampu merenung mata Haikal.) sampai hati kau kan Haikal. Aku ingat kau lah kawan aku yang aku hormat. Rupa-rupanya, ni yang aku dapat. Kalau kau dah tak nak kawan dengan aku lagi, cakap lah.. tak payah nak heboh kat orang lain. Ok lah, sekarang ni kau dah boleh couple balik dengan minah kepoh ni. Tak payah nak hiraukan aku lagi ye.. perjanjian kita dah tamat kan? So, apa lagi.. hei, minah! Kau boleh ambik balik balak kau ni.. aku dah penat nak berlakon..

Haikal : Mia! (Ya Allah, apa yang aku dah buat ni?)

0 comments: