BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 24, 2010

FEELINGS?

Hakimi: haikal, aku nak tanya ni..

Haikal : apa?

Hakimi: betul ke aku dengar kau dah rapat dengan damia? Betul ke korang couple?

Haikal : haah.. betul la tu.. mana kau tau ni?

Hakimi: dah kecoh dah. Weh, kau cakap la betul-betul..

Haikal : yang kau percaya sangat cakap dorang tu nape? Kitorang just couple olok-olok je.

Hakimi: aik?! Couple pun boleh olok-olok ke?

Haikal : semua tu pengajaran untuk si Mellisa je.

Hakimi: kau ni, tak baik tau buat Damia cam tu.

Haikal : yang kau ni risau sangat nape? Kau suka kat dia ke?

Hakimi: tak de la.. nanti tetiba damia dah suka kat kau betul-betul cam mana? Tak ke sakit hati..

Haikal : kau jangan risau la pasal tu. aku yakin yang kitorang takkan sampai tahap tu. lepas aku clash, kalau kau nak ambik damia tu jadi awek kau, ambik la. Aku bagi. Haha..

Hakimi: boleh pulak kau cakap cam tu.. (sekarang kau boleh la cakap macam tu. dalam hati kau belum ada rasa cinta lagi. )

0 comments: