BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 24, 2010

ADE AKU KESAH?!

Di kafeteria...

Damia : kau nak makan ape?

Haikal : nak belanja ke?

Damia : sorry sket. Aku pun tengah sesak sekarang ni. Kau nak suruh aku belanja kau pulak.

Haikal : aku tau lah.. kau ingat aku tak de duit ke? Eleh, poyo je..

Damia : kau kata aku poyo? Kau nampak ni? (menunjukkan penumbuknya tepat ke muka Haikal.)
Haikal : eleh, penumbuk tak seberapa nak tumbuk orang pulak...(Haikal mengejek)

Sedang mereka menuju ke arah tempat di mana makanan telah diletakkan, tiba-tiba Mellisa datang menghampiri Damia dan cuba untuk menumpahkan secawan air pada Damia dengan sengaja. Tapi rancangannya tidak berjaya kerana gerak-gerinya telah dapat dikesan oleh Haikal. Haikal terus menarik Damia supaya menghampirinya. Wah! Macam hindustan lah pulak...

Mellisa : (ceh! Hampeh betul Haikal ni! Geram betul aku !)

Haikal : U ni kenapa, Lisa.. U ingat I tak nampak ke ape yang U buat ni?

Mellisa : who cares?! Suka hati I lah. Perampas!(menjeling kearah Damia. Dan berlalu pergi)

Damia : perampas!(mengajuk semula kata-kata Mellisa tadi) sapa rampas kau punya? Blah lah.. ingat aku heran sangat dengan muka kau yang tak seberapa tu? tergedik sana, tergedik sini..

Haikal : dah la tu.. dia dah blah, baru kau nak marah. Kalau depan mata kau berani tak buat macam tu?

Damai : eleh, ni Nurin Damia la wahai Aris Haikal.. kau ingat aku tak berani ke? Setakat perempuan macam tu, merata-rata aku jumpa.. hei Haikal, dengar ni.. kau tak payah la tunggu perempuan tu melutut kat kau. Sampai sudah dia takkan balik pada kau. Kau percayalah cakap aku. Kalau tiba-tiba dia nak balik pada kau, tu pun ada sebab.

Haikal : apa sebabnya?

Damia : maybe she want to make U her toyboy.. ha ha..

Haikal : amboi, amboi.. sukanya dia.. Buat ape aku nak risau, kau kan dah ade depan mata aku.. buat ape aku nak kat dia balik.. betul tak?

Damia : (terkedu)

Haikal : ha... apesal tetiba senyap plak? Tadi suka sangat mengata aku?

Damia : masa makan mana boleh cakap.. syy... diam

Haikal : dia tu cakap tak pe..

Damia : (menjegilkan matanya)

Haikal : ok ok... syy.. diam.. he he..

0 comments: