BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 31, 2010

LOVE 29- DiA uNtUk kAu...

Hakimi teringatkan Haikal sewaktu mereka berjumpa. Mereka berdua telah bersemuka.

Hakimi: haikal..

Haikal : kau nak ape?

Hakimi: aku nak cakap pasal Damia.

Haikal : kenapa dengan minah tu? tak ade apa lagi nak dibincangka. Bukan ke kau dah tengok sendiri apa yang aku dah buat kat Damia ari tu?

Hakimi: kau ni memang tak ade hati perut eh? Kau buang dia macam tu je? Takkan lah disebabkan Melissa, kau terus nak jauhkan diri dari dia?

Haikal : aku tak nak, disebabkan Lisa, Damia terluka.

Hakimi: kau ingat dengan cara yang kau buat tu, Damia tak terluka ke?

Haikal : aku tau, aku ni kejam. Aku selalu buat dia sakit hati. Tapi aku tau yang sakit hati dia tu tak lama. Sebab dia ada kau.

Hakimi: apa yang kau cakap ni?

Haikal : kau selalu ada dengan dia bile dia sedih. So aku rasa dia memang layak dengan kau. Aku tak rasa dia akan bahagia dengan aku. bila dia dengan aku, mesti ada saje benda tak kena.

Hakimi: kenapa kau cakap macam tu?

Haikal : Kimi, aku tau kau suka kat Damia. Jadi, aku dah buat keputusan yang kau patut bersama dengan Damia. Aku tak layak nak bahagiakan dia. Dia dah ada kawan yang sangat baik dan selalu ambil berat.

Hakimi: Haikal, ni bukan masanya untuk kau cakap semua ni. Memang la aku rapat dengan dia. Tapi dia sayang kan kau.

Haikal : aku tau. Tapi aku dah bersedia untuk lepaskan dia. Aku ada tanggungjawab yang besar perlu aku selesaikan.

Hakimi: besar sangat ke tanggungjawab kau tu sampai buat Damia macam tu?

Haikal : Kau tak faham Kimi. Ini bukan masalah kau.

Hakimi: buat la apa yang kau suka.

0 comments: